V rozhovore sa ma Oliver Jakubik pýtal, čo znamená inbound marketing a na LinkedIn v biznise.
Pomerne dlho a do detailov sme rozobrali sociálnu sieť LinkedIn a jej reálny prínos nielen pri hľadaní práce, ale najmä pri rozvoji osobnej značky a biznis networkingu.
Dostali sme tiež k storytelling na sociálnych sieťach, uzavretosti názorov a tiež k tomu, ako sa dnes dá stať nezávislým na práci a konkrétnom mieste.
Verím, že si v týchto témach nájdete tie „svoje“ a prajem vám príjemné počúvanie 🙂
Obsah:
• Čo je Inbound marketing? 1:40
• Pre koho má LinkedIn zmysel? 5:23
• S akým obsahom na LinkedIn? 10:05
• Osobná alebo firemná značka? 13:10
• Ako na storytelling? 17:19
• Čo s LinkedIn Articles/blogmi? 20:57
• Čo s hejtermi? 26:25
• Prečo som odišiel z BA a ako som sa osamostatnil? 29:09
• Aký mám názor na kontinuálne vzdelávanie? 35:45
• Čo by som odporučil generácii vo veku 20-30 rokov? 40:33
Šéfovia od každého vyžadujú zodpovednosť. No kedy sami prevezmú zodpovednosť za komunikáciu vlastnej firmy?
Čo s hejtermi na sociálnych sietiach? Hlavne nerobme z ľudí blbcov. Neexistuje zlý názor, ani zlá otázka. Preto radím:
• Dať like na daný komentár.
• Vyzdvihnúť hoc len 10 %, s ktorými súhlasite.
• Dať mu za pravdu.
• Povedať mu svoj názor.
Ak vás zaujíma ako si na LinkedIn vybudovať efektívnu osobnú značku, tak si dajte ďalší podcast s Tonym Dúbravcom.
Ako si vybudovať osobnú značku na LinkedIn? | Podcast s Tonym
One Comment
Pingback:
19/03/2020 at 14:19