Pripravil som si pre lídrov checklist myšlienkového statusu.
Atraktívny Úvod
– kontext Može to byť výrok, nejaký fenomén alebo vaše pozorovanie. Čím to znie prirodzenejšie, tým lepšie.
– nech je kryštáľovo jasné prečo zdieľate to čo zdieľate – vaša reakcia na skutočnú udalosť.
– nech je jasná téma – v tomto prípade ide o premotivovanú špecializáciu mladej generácie
Čím jasnejšia téma, tým dostupnejší status pre dvojky – 2nd connections.
– a to všetko musíte zmestiť pred klikom na (see more) Keď sa bavíme o PC, tak textový príspevok je na 5 riadočkov, vizuálny príspevok na 3 riadočky.
Výživné Jadro
Príbeh či vaša osobná skúsenosť s témou/fenoménom. Mudrovanie si necháme na potom. Prejavenie slabosti a úprimnosť. Good. Poučenie. Fyborne.
Inšpiratívny Záver
– zhrnutie fenoménu
– odkaz, metafora a silná veta na záver. Pamätajte pozitívna zmena, priťahuje pozitívne reakcie.
Checklist
Nezabudnite na 3 hashtagy, ani viac ani menej pre lepšiu indexáciu príspevku. Podpis, aby ste si zvýšili preklikovosť na profil. A Yasta.
Potom to ľudia 1) čítajú 2) stotožnia sa s tým 3) diskutujú o tom 4) klikajú na profil 5) a takto to zobrazujú iným ľuďom
Produkčný Tip
Ako niečo také dokážete písať na pravidelnej báze? Tak. Aspoň ja v hlave mám premyslený bod c1 – prirodzený kontext a tému a bod c3 – poučenie a posolstvo. Zvyšok, cize bod c2 sa už napíše samo 🙂