Miki Plichta

Budujem komplexnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnych sietiach. Som Social Media Architect. Mojim poslaním je otvoriť organizácie, spraviť ich sociálnejšie so zmyslom – Vytváram sociálnejšie organizácie.

KONTAKTUJTE MA

Ako písať myšlienkové statusy? | VIDEO

Pripravil som si pre lídrov checklist myšlienkového statusu.

Atraktívny Úvod

– kontext Može to byť výrok, nejaký fenomén alebo vaše pozorovanie. Čím to znie prirodzenejšie, tým lepšie.
– nech je kryštáľovo jasné prečo zdieľate to čo zdieľate – vaša reakcia na skutočnú udalosť.
– nech je jasná téma – v tomto prípade ide o premotivovanú špecializáciu mladej generácie
Čím jasnejšia téma, tým dostupnejší status pre dvojky – 2nd connections.
– a to všetko musíte zmestiť pred klikom na (see more) Keď sa bavíme o PC, tak textový príspevok je na 5 riadočkov, vizuálny príspevok na 3 riadočky.

Výživné Jadro

Príbeh či vaša osobná skúsenosť s témou/fenoménom. Mudrovanie si necháme na potom. Prejavenie slabosti a úprimnosť. Good. Poučenie. Fyborne.

Inšpiratívny Záver

– zhrnutie fenoménu
– odkaz, metafora a silná veta na záver. Pamätajte pozitívna zmena, priťahuje pozitívne reakcie.

Checklist

Nezabudnite na 3 hashtagy, ani viac ani menej pre lepšiu indexáciu príspevku. Podpis, aby ste si zvýšili preklikovosť na profil. A Yasta.

Potom to ľudia 1) čítajú 2) stotožnia sa s tým 3) diskutujú o tom 4) klikajú na profil 5) a takto to zobrazujú iným ľuďom

Produkčný Tip

Ako niečo také dokážete písať na pravidelnej báze? Tak. Aspoň ja v hlave mám premyslený bod c1 – prirodzený kontext a tému a bod c3 – poučenie a posolstvo. Zvyšok, cize bod c2 sa už napíše samo 🙂

Som LinkedIn Storyteller. Hackujem váš branding, aby vynikla vaša osobnosť, nadanie a biznis.

Pridaj komentár