Dostal som pozvanie do podcastu Websupport, kde sme sa bavili o výhodách LinkedIn dosahu.
Na rozdiel od Facebooku a Instagramu je LinkedIn ešte nezahltený platenou reklamou. V rozhovore som zdieľal moje skúsenosti, vďaka ktorým sa na LinkedIne organicky predáva.
Obsah:
- Čo som študoval? (2:10)
- Prvá práca (2:49)
- Pôsobenie v agentúre a vyhodenie (4:39)
- Ako som našiel LinkedIn (6:15)
- Pre koho je LinkedIn (7:05)
- Čo ide najlepšie na LinkedIn? (9:55)
- Aký je LinkedIn z obsahového hľadiska? (10:25)
- Čo je Inbound a ako vďaka tomu rozbehnúť LinkedIn? (11:50)
- Ako na storytelling? (14:35)
- Komu pomáham na LinkedIn (18:25)
- Ako si budovať osobnú značku? (19:30)
- Aké sú odozvy na moje školenia? (22:58)
- Ako a prečo pomáham cez linkedinprofily a linkedintriky (25:35)
- Rozdiel medzi Social Selling s Social Branding (31:10)
Tento rozhovor bol súčasťou WebSupport Talks. Vďaka Jana Malaga (Budacova) za pozvanie:)
Tu si môžete vypočuť celý podcast “Ako na LinkedIne vyčarovať väčší dosah?”
Ak vás zaujíma ako si na LinkedIn vybudovať efektívnu osobnú značku, tak si dajte ďalší podcast s Tonym Dúbravcom.
Ako si vybudovať osobnú značku na LinkedIn? | Podcast s Tonym