Miki Plichta

Budujem komplexnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnych sietiach. Som Social Media Architect. Mojim poslaním je otvoriť organizácie, spraviť ich sociálnejšie so zmyslom – Vytváram sociálnejšie organizácie.

KONTAKTUJTE MA

LinkedinJeIn 2024 – Prieskum slovenského Linkedin

Až 1847 z vás vytvorilo najreprezentatívnejší prieskum SK Linkedinu, aký tu kedy bol!

Veľký kredit patrí prieskumníkom z Go4insight (Julius Filo, Rasťo Kočan) a PRistom z DIVINO (Lubomira Mardiakova, Simona Mistikova). A trošku aj mne za videjka 🙂

KTO JE TYPICKÝ UŽÍVATEĽ SLOVENSKÉHO LINKEDINU? (10x FAKTOV)

🔵 Skôr žena (55,4% užívateľov sú ženy)
🔵 Pochádza z Bratislavy (47% je z BA kraja)
🔵 Je v ekonomicky najvýkonnejšom a najsolventnejšom veku (37% má 30-39 rokov; 36% má 40-49 rokov)
🔵 Pracuje v marketingu (10%), v IT (10%), alebo v obchode (10%). HR (8%) až na 4.mieste!
🔵 Využíva Linkedin počas pracovných dní doobeda (38% medzi 8:00-11:30)
🔵 Za najobľúbenejší príspevok považuje fotografiu (65%), video (43%), galériu fotiek (39%)
🔵 Pripája sa iba cez mobil (43%), alebo kombinuje mobil s PC (36%)
🔵 Aspoň raz do týždňa dá status (25%)
🔵 Má zapnuté notifikácie (54%)
🔵 Experimentuje s AI (31%)

Podrobnú 43-stranovú štúdiu si stiahnete tu:
www.linkedinjein.sk

Ďakujem všetkým ambasádorom (bolo vás vyše 100!) a partnerom prieskumu (Cinema City, the LEGO Group, SMEkonferencie, Kompava, Zajo).

Hoci niektorí šomreme, tak trávime tu viac času a Linkedin využívame intenzívnejšie.

Modrý Linkedin čaká ružová budúcnosť.

Tak poďme s tým do sveta 😀

 

 

Som LinkedIn Storyteller. Hackujem váš branding, aby vynikla vaša osobnosť, nadanie a biznis.

Pridaj komentár