Miki Plichta

Budujem komplexnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnych sietiach. Som Social Media Architect. Mojim poslaním je otvoriť organizácie, spraviť ich sociálnejšie so zmyslom – Vytváram sociálnejšie organizácie.

KONTAKTUJTE MA

Rastú nám Chief E-communication Officers (CEOs)

V dobe, keď 74%* Slovákov neverí v média je pre riaditeľov Linkedin ideálna platforma.

Niektorí Linkedin pochopili ako tlačové centrum s priloženou fotografiou, iní zase z toho spravili manažérsky blog. A práve ten druhý prístup si získava čoraz väčšiu odozvu. Podľa dát je zrejmé, že Linkedin užívatelia oceňujú unikátne príbehy, názory a insighty. Chcú originálny obsah a radi si ho vypočujú z osobitnej perspektívy riaditeľa.

Za zmienku stojí najvýraznejšia aktivita najvplyvnejšich CEO na Linkedin na Slovensku. Andrej Zaťko, 365.bank (10.) zabodoval nostalgickou fotografiou starého počítača a úvahou o dnešnej role internetu. Richard Strapko, VšZP (9.) spropagoval iniciatívu ružový október a preventívnu diagnostiku karcinómu prsníka. Peter Augustinič, DGT Factory (8.) demonštroval na kočíkovaní flexibilnú pracovnú dobu. Andreas Truls, Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia (7.) ohlásil rozšírenie vozového parku o kolobežky. Juraj Gago, Simplicity (6.) zdieľal video primátora Vitaliho Klička pri predstavovaní ich aplikácie v Kyjeve.

Milín Kaňuščák zo stavebnej firmy KAMI PROFIT (5.) bol najaktívnejším riaditeľom, až s 266 príspevkami za rok. Juraj Jurčík, Generali (4.) rezonoval s bežeckou výzvou pre deti zo znevýhodnených rodín. Peter Krutil, SLSP (3.) sa osobným vyznaním prepojil na kampaň, ktorá motivuje mladých ľudí, aby sa vrátili späť domov. Maroš Chovan, Solar Company (2.) vtipne žiadal všemohúceho, aby svietilo čo najdlhšie na ich solárne panely. Michal Meško, Martinus (1.) ocenil 13 ročné podnikanie s manželkou.

Aj v komunikácii najvýraznejších CEO je priestor na lepšie strategické uchopenie. Mnohé profily sú obsahovo podvýživené a nevyužívajú nové funkcionality ako napr. prezentačné video. Zriedkavé sú aj obsahové seriály, kde by si riaditelia podmanili tému a stal sa tak pravými myšlienkovými lídrami. Absentujú aj video vlogy, v ktorých by sa prezentovali ich názory a ukazovali by sa aj aktivity zo života firmy. Mnohých to ťahá k zdieľaniu ľúbivého obsahu a úspechu s PR nádychom. Naopak, často absentuje úprimný názor, ohlasovanie zlých správ, či zdieľanie menej populárnych odborných tém. Linkedin sa posledné roky výrazne uvoľňuje. Pozitívne je, že sa stáva primárnym zdrojom informácii a vnímania celej firmy.

Aj tom sa dočítate v októbrovom čísle Stratégie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlog s analýzou top príspevkov

 

Som LinkedIn Storyteller. Hackujem váš branding, aby vynikla vaša osobnosť, nadanie a biznis.

Pridaj komentár